duminică, 13 ianuarie 2008

M-am apucat de cantat din nou!

...si asta datorita lui Oase, care si el s-a apucat din nou de cantat dar cu putin timp inainte.
Acuma sper sa si avem de cantat.
M-am apucat de cantat pentru ca simt ca inca mai pot sa suflu si simt ca imi face bine.
Problema cea mai mare este ca putinul timp pe care-l petrec cu familia se poate diminua si mai mult... Bineinteles ca am discutat inainte si ei au fost de acord (mai ales Sabina-:)), cu cunditia sa mai pot eu.
Aseara am avut prima cantare cu noua trupa si desi conditiile au fost cam naspa, a iesit foarte bine, atat din punctul meu de vedere cat si al lor. Ne-am placut reciproc si "ne-am facut treaba bine de tot".
Ceea ce vreau sa va spun este ca tre' sa aveti in vedere ca, daca Dumnezeu ma tine sanatos, veti avea posibilitatea sa ma revedeti pe scena. Bineinteles pentru asta trebuie sa si plateasca cineva...-:)))
Deasemenea, cand auziti de vro petrecere unde sunt bani (petrecere de familie, firma, nunta, etc),nu uitati sa "aruncati" o vorba ca nu se stie de unde va mai poate veni un comision...

11 comentarii:

Anonim spunea...

Mult succes!Asteptam sa culegem roadele noii colaborari.

Anonim spunea...

tine-o asa!

Anonim spunea...

ridica tantzo picioru ......, :))), asta da cantec de dragoste, mult succes in continuare

Anonim spunea...

Nu pot sa mi te imaginez fara muzica. Ea te-a insotit de mic si ai iubit-o ca pe o femeie. Nu o trada, pentru ca sunteti facuti unul pentru celalalt.

Anonim spunea...

Zi, mai Nour, o cantare,
Zi cu saxofonul,
Fa-l sa sune mult mai tare
Ca acordeonul.
Zi-ne si din clarinet
Fiindca suna dulce,
De chef sau de cabaret,
Fericire-aduce.

Anonim spunea...

Sa-mi canti, mai Nouras, ceva,
Sa-mi canti cu saxofonul,
De vrei, te pot acompania
Dar mereu gresesc tonul.
Sa-mi canti, mai Nouras, ceva,
Sa-mi canti cu clarinetul
In seara asta muzica
Isi va face efectul.
C-un shat de vrei, ne-om omeni
Si gatul ni l-om unge
De Palierul va trai,
Departe vom ajunge!

Povesti de adormit oamenii mari spunea...

Ce bine.:-)
De la nunta noastra, a mea si-al lui Mugur, nu am reusit sa va mai ascult... Nu gasesc nimic cu voi pe nicaieri, chiar daca formatia DEMOS, mai toata lumea o stie... Ati cantat formidabil la nunta si toata lumea v-a remarcat. M-au intrebat de cd-uri cu voi... sau ceva inregistrari si nu am stiut sa le spun. Nu v-am gasit pe nicaieri... Nu-i posibil asa ceva....:P
Numai la nunti, petreceri va pot auzi?

Anonim spunea...

are cea mai mare dreptate anonimul care spunea...Tre' sa aduci perfectiunea si sa aveti un nume!Chestia cu tantza ti se atribuie de geaba :eu sunt culegatorul de folclor!
E bine ca ai aprobarea de la centru dar e si mai bine ca ei sa se bucure spiritual si fizic de aceasta plinatate.Mult succes!

Anonim spunea...

super, inseamna ca pe 15 februarie vi cu clarinetu'!!!
succes!

Anonim spunea...

opreste-te din cantat si mai zine ceva despre viata lu' matale

Anonim spunea...

Apreciez multumirile si sper sa beneficiem de ajutorul celui de sus ca macar de data asta, dpdv muzical sa iasa ceva adevarat. Ma bucur tare ca pot sa anunt ca ieri - 27.03.2008 - a aparut pe postul Euforia prima difuzare a videoclipului nostru. Lucram in continuare la album si la ceva proiecte care sper sa demonstreze tuturor, daca mai era cazul, ca inca mai putem sa facem ceva cu muzica si din muzica.
PS: tu mai poti, dar ea mai vrea?