miercuri, 21 ianuarie 2009

In Romania nu se intampla nimic...


...vreau sa spun ca nu se intampla nimic via-a-vis de evolutia noastra. De ce am ajuns la aceasta concluzie? Sa va povestesc...

Am plecat pentru prima data dupa multi ani, cu trenul pe o distanta ceva mai mare (Bucuresti - Arad). Am luat bilet la inter-city pentru ca se stie ca sunt cele mai noi si mai bune vagoane, m-am urcat, m-am facut comod, am deschis calculatorul, mi-am luat o sticla de vin de la barul care se afla in fiecare vagon pe acest tip de tren, un sandvich si ma gandeam ca o sa fie un drum foarte relaxant si in acelasi timp constructiv.

Din pacate n-a fost sa fie asa de loc... La Brasov s-au urcat in acelasi vagon vreo 4-5 familii de tigani unguri, vreo 25 - 30 cu tot cu copii, care au mers pana la Arad!

Cine a mers vreodata cu trenul in Romania stie ce inseamna asta. Toate mirosurile pestilentiale, de la cacat la usturoi, tuica, picioare, tipete, planset de copil, basini, sforaituri, manele si altele...

Va dati seama ca am ajuns super obosit dupa 8 ore de "distractie"...

Cand am plecat eram foarte multumit ca merg cu vagon de dormit clasa I si o sa dorm linistit leganat de tren...

Nici pe departe; vagonul era cam de varsta mea, geamurile, usile nu se inchideau, era cand infernal de cald, cand frig, iar zgomotul abia putea fi suportat atunci cand nu vrei sa dormi...

In total cred ca am dormit un sfert de ora, intr-o gara sau ceva de genul asta, unde a stationat vreo 20 de minute.

Concluzia este ca daca vrei sa pleci oriunde in Romania si cu orice mijloc de transport, trebuie sa te astepti la tot ce poate fi mai rau...

6 comentarii:

Anonim spunea...

ai avut tu ghinion cu tiganii aia. eu am fost in 1993 pana la Arad cu acelasi tren in vagon de dormit cu nasul!!! si am dormit de am rupt.

Nour Mihail Ionescu spunea...

cidat... cand stateai in camin in regie, nu puteai sa dormi cand cantau cocosii din giulesti..! nu stiu cum ai putut dormi in zgomotul ala...

Anonim spunea...

iti dai seama ce povestesc tziganii pe blogul lor:era un carnat cu o sticla de vin in fatza, si-a stat asa pana la arad de n-am putut face si noi putzin sex in tren.Care copii?A, aia, da-i ciorilor, c-au mai vazut din astea!!!

Anonim spunea...

ghita nu dormea de cocosi di bibilici. In tren e placut ca te si leagana :-)

Nour Mihail Ionescu spunea...

o fi placut intren dar nu sa traversevi prin bumbesti livezeni, unde daca adormi cateva secunde cand te trezesti zici ca a deraiat trenul...

Anonim spunea...

Da cu nasu se mergea bine pe vremuri...dar miros de cacat amestecat cu usturoi gasesti mai ra asa ca sa fii fericit,cacatul ala aduce noroc,chiar daca nu te-ai cacat in scaldatoare.