vineri, 5 iunie 2009

"Eu pe cine votez...?"

Pe cine votati la alegerile de duminica? Este prima data dupa revolta din '89 cand nu stiu daca o sa merg la vot. Pe de-o parte pentru ca nu prea stiu ce se intampla cu acesti europarlamentari, iar pe de alta, pentru ca n-am vazut pe niciunul mai de Doamne-ajuta...! Bine, poate sa fie Crin, dar cu o floare nu se face primavara...
Continui sa cred ca nu o sa iesim din cacat in timpul vietilor nosatre, decat daca plecam din el... Nu se mai intampla absolut nimic bun in tara asta de cacanari... Sau poate stiti voi ceva intamplari sau povesti despre ceva bun...?!?

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu nu sunt cacanar iar tara despre care vorbesti are mai multi labagii deoarece ca sa scapam de cacanari ar trebui ca toti cei care au bloguri sa mai faca peste noua luni cate un copil macar,pentru a retrezi speranta...Dar cine sa faca ,labagii??

Anonim spunea...

Lasa dom'le votul ca s-a vazut:hotie pe fata,praf in ochi la prosti,cioranie;baga cu marea cu elena udrea,cu gondola,cu mazare,baga ceva sa ne mai racorim ca am dat in foc:iar sunt 35 de grade !

Nour Mihail Ionescu spunea...

Au fost cele mai penibile alegeri de dupa '89! Imi pare rau ca am fost totusi la vot...