sâmbătă, 19 iulie 2008

Ca musca la cacat...

Da, exact asta este realitatea in legatura cu litoralul romanesc...!
Azi dimineata pe la 10,00, am placat impreuna cu Luminita, la Bucuresti la ziua lu' Nucu. Am facut o ora jumate pana la autostrada, pentru ca nu am putut sa depasesc decat o singura data camionul care se afla in fata mea!
De ce? Pentru ca pe sens contrar, se circula (de fapt nu se prea circula), "bara la bara"! Asta in conditiile in care ieri, a fost un blocaj total intre Cernavoda si Constanta.
Stand si analizand putin situatia, mi-a venit in minte expresia din titlul acestui articol.
Mai ales ca ieri, am fost putin prin Costinesti pe la un coleg care se afla acolo si am vazut exact cum stau lucrurile si in zona aceea.
Ca sa mananci ceva si sa nu fii in pericol de a face vreo indigestie sau ceva de genul asta, trebuie sa mergi pana in capatul de sud al statiunii, la terasa Stefan. Asta e singurul loc unde poti manca civilizat, din toata statiunea...!
In rest, acelasi aspect dezolant. Mizerie pa peste tot!
Ceea ce m-a dus cu gandul ca lumea vine aici "ca musca la cacat"...

4 comentarii:

Anonim spunea...

de-aia se aseamana algerienii cu romanii

Anonim spunea...

la inceputul primaverii totul e ok apoi vine lumea si face cacatul,pleaca si striga "ia cacatu ca-l ia altu!" si vin altii la cacat si la facut de cacat.Pe locul I e studentimea roamna care pe langa excremente mai lasa si tonchoane,prezervative ,seringi ,fiole si chilotzi!

Anonim spunea...

pai si in algeria si in romania a fost imperiul roman,depinde la care a stat mai mult;la noi pana in 273 e,n. iar la ei pana la 600e.n.

Anonim spunea...

de aia militez pentru obligativitatea scutecelor Libero peste 25 kg, poti sa bei fara sa te ridici de la masa, de unde rezulta clar si lipsa rahatilor.Mai complicat ar fi gasirea unei doici care sa ne schimbe si sa ne spele la fundulet , pana in 20 ani ca nici noi nu depasim 20 cm.