marți, 15 iulie 2008

In city parc, in Constanta...

Dupa experienta neplacuta de cu plaja de sambata, am zis ca ar fi foarte bine sa ne "racorim" intr-un parc. Si am ales cel mai mare parc din Constanta "citi parc".
Acolo, ce sa vezi, o mizerie la fel de mare ca pe plaja. Deci parcul crang din Buzau, in comparatie cu parloaga asta din Constanta, ai zice ca-s geadinile din Versailles...
Aici nu s-a mai facut nimic de pe vremea lu' nea Nicu, in afara de un mega mall, care s-a construit pe o treime din teren.
In afara de mizerie (peturi, cacati, buruieni, crengi rupte, iarba arsa, banci vandalizate, etc), nu ai ce vedea aici.
Ce vreau sa spun este ca aveam alta impresie despre Constanta, pana sa vizitez cele doua locuri de "agrement"... Chiar le spuneam celor cu care am discutat, ca Mazare a facut ceva pentru orasul asta. Si a facut multe treburi bune, legate de infrastructura (strazi asfaltate, largite, etc), dar cu restul n-a facut absolut nimic.
Explicatia pe care o gasesc eu este ca marimea spagilor este direct proportionala cu marimea si valoarea lucrarilor... Una e sa asfaltezi orasul cu cateva miliarde de euroi si alta sa faci curatenie intr-un parc unde vin tot felul de babalaci si femei cu copii... La cateva miliarde spaga poate fi chiar de cateva milioane... Cum altfel sa-ti ridici tu ca primar un cartier de blocuri de lux la iesirea din Mamaia...?!?
Explicatia e una singura: SPAGA! Ne place sau nu, toti suntem coruptibili; toti avem un pret...!

2 comentarii:

Anonim spunea...

m-ai facut sa-mi schimb parerea despre constanta. Chiar asa de multa mizerie acolo si la noi nu??

Anonim spunea...

dupa cele doua catastrofe ecologice pe care le-ai descris am inceput sa vad urzicile din fundul gradinii ca pe florile paradisului..