duminică, 23 noiembrie 2008

Alegeri parlamentare

Se pare ca saptamana viitoare pe vremea asta vom fi votat iarasi...!?! Si am sentimentul ca iar vin pesedistii la putere... Nu ca pana acum n-ar fi fost la putere, acum insa vor iesi "in fata"... Nu putem scapa de fantoma comunista, asta e clar! Pentru ca atunci cand vorbim de psd, clar ne gandim la urmasii pcr-ului!
N-am votat niciodata cu ei! Nici in 90 si nici cand l-am votat pe Basescu! L-am votat pentru ca intre doua rele e bine sa-l alegi pe cel mai putin rau... Cred totusi ca am gresit votandu-l.
Imi dau seama ca dupa aceste alegeri va incepe adevarata criza la noi... Si asta e de fapt problema mea!

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu o sa aibe nimeni majoritate asta e clar. asa ca nu fi sigur ca psd-ul o sa conduca tara. se poate si mai rau: gigi becali :-)