joi, 20 noiembrie 2008

Cum stati cu criza...?!?

Da, asta-i intrebarea...!
Am primit aseara un mesaj de la presedina companiei in care ni se spune sa reducem drastic toate cheltuielile (deplasari, cazari, telefoane, masini, etc.).
Problema mea este ca niciodata n-am cheltuit sau risipit banii aiurea, desi uneori se putea... Acum nu stiu ce sa cred, ce sa reduc, de unde sa tai...?!? Suma alocata pentru telefon n-o cheltui nici macar jumate, kilometri la masina la fel, cand merg in Bucuresti sau in Galati niciodata nu ma cazez la hotel, stau la Nucu sau la soacra-mea. Atunci de unde sa mai tai...?!?
Sa incep sa sun de pe telefonul personal si in interes de serviciu...? Sa merg cu trenul si sa-mi platesc biletul?
Si asta in conditiile in care am livrat anul asta toate target-urile!!! In momentul asta, nu pana la final...
Asa ca vreau sa stiu ce faceti voi si cum stati cu criza...?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Tu ai dus-o bine pana acu. Eu de 8 ani de cand sunt la astia aud numai de "cost obsession". Mai tai de la cafea, de la plecari, vorbesti mai putin la telefon, le arati ca faci ceva si te lasa in pace. sa vezi cum mi-a taiat mie din buget

Anonim spunea...

te-a taiat imprejur la buget. :)