duminică, 8 februarie 2009

Ianuarie 2009

...cea mai nasoala luna de cand lucrez in vanzari! Problema este ca atunci cand nu "livrezi", desi este criza si suntem afectati de ea, incepi sa-ti pui problema daca oamenii cu care lucrezi fac totul asa cum trebuie, adica daca-si fac datoria. Si constati ca toti au anumite probleme... Ceea ce nu reusesc sa inteleg, este de ce se intampla asa? Eu "cariera" in vanzari mi-am inceput-o de la cel mai de jos nivel, dar niciodata in orice functie am ocupat, nu mi-a spus nimeni ca trebuia sa fac ceva si n-am facut. Si, bineinteles, nici acum. Insa problema e ca acum depind de altii.
De aeea cred ca daca ne-am face fieare din noi serviciul pe care-l avem de facut conform fisei postului, criza ar trece mult mai usor. Nu poti sustine ca totul se intampla din cauza crizei atata timp cat nu-ti faci datoria "la locul de munca"...
Ma gandesc sa ma apuc de o activitate in care sa nu mai depind de nimeni! O intreprindere particulara...-:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

sunt unii oameni care au alte valori decat cele pe care le avem noi. Au alte teluri in viata... pentru ei serviciul e doar locul de unde isi iau la sfarsitul lunii banii, nu conteaza cum. La romani asta e ceva mostenit de la regimul comunist. e greu pana scapam de asta...