miercuri, 31 decembrie 2008

2008, anul in care m-am scarbit...

Da, sunt scarbit de tot ceea ce se intampla in jurul meu. "Romania este o tara foarte frumoasa, pacat ca este locuita de romani..." Asta este adevarul si principalul motiv pentru care sunt scarbit si ma gandesc tot mai des la posibilitatea de a pleca de aici...!
Suntem cei mai idioti oameni de pe planeta! De ce? Pentru ca, pur si simplu, nu ne intereseaza ce se intampla cu noi. Cand, intr-un articol anterior, am spus vorbe grele despre cei care n-au votat, s-au gasit unii care sa comenteze dezaprobator. Sunt bucuros sa-i anunt ca-mi vor da dreptate in curand. Cacatii care au ajuns la guvernare, cu siguranta ca-i vor face sa spuna vorbe mult mai grele la adresa celor care nu voteaza...
N-as fi scris acest articol acum, insa primele "masuri" pe care le-a luat pseudo-guvrnul nou instalat m-au scarbit asa de tare, incat de acum inainte o sa-i injur tot timpul si cu orice ocazie.
Prima este cea legata de salariile mamelor pe perioada concediului de maternitate. Nu se va da 85% din salariu, decat in limita a 3 salarii medii, etc., etc. Un cacat!
Al doi-lea, pe care l-am aflat azi in drum spre revelion, pensionarii care mai au serviciu la stat trebuie sa renunte la unul din ele...
Ce poti sa mai spui dupa ce auzi asa "vesti"... Nimic. Imediat te copleseste sentimentul de scarba...
Speranta ca 2009 va fi mai bun, aproape ca dispare in totalitate...
Totusi eu va doresc tuturor celor care cititi aceste randuri, multa sanatate si putere sa suportati mirosul greu in care suntem nevoiti sa traim zilnic... Mirosul de prost. La multi ani!

Niciun comentariu: