luni, 1 decembrie 2008

singura solutie...

...singura solutie ar fi sa emigram. Cei care mai suntem romani, sau de fapt care mai suntem oameni. Cei carora le pasa de tot ce se intampla in tara asta a noastra.
Suntem o tara de labagii si prosti! Labagii in genul lui Basescu! De-aia s-a ridicat si el si toti labagii din gasca lui. Prosti, pentru ca-l voteaza pe prostul cel mai mare, geoana. Boul.
Dar nu de-asta ar trebui sa emigram, ci pentru faptul ca majoritatea oamenilor cu drept de vot n-au votat! Acestia sunt cei care ma fac sa spun ca ar trebui sa emigram. Labagii si prosti sunt peste tot! Ne-am obisnuit cu ei. Sunt in in alte tari. Dar idoiti care nu merg la vot sunt numai la noi. Acestia ar trebui "sa ne lase".
Romanii sunt idioti! Asta spun eu de ziua Romaniei.
La multi ani! celor care au votat. Si sa-mi s--a p--- ce-i ce n-au votat, desi ar fi putut s-o faca.

7 comentarii:

Anonim spunea...

subscriu si eu cu mortaciunea la supt!!

Anonim spunea...

asa ziceam si eu :-)

Anonim spunea...

Wow ..... Cata incrancenare ...
Si ... e venita din partea celor care au avut ceva de spus... ASTA aveti voi de spus? ASA sunt cei care au ceva de spus? La nivelul ASTA te aduce implicarea (chiar si la nivel de "imi pasa" ) in viata politica?
Daca lipsa de intelegere a motivatiei altora (mai ales daca sunt majoritatea) se manifesta ASA la voi,cei care teoretic se implica, atunci ... incep sa devin habotnica, sau sa practic voodoo sau naiba mai stie ce, ca alta salvare clar nu mai exista.
Felicitari (sincere de tot, zero ironie) pentru ca simtiti ca va implicati, insa .....

Nour Mihail Ionescu spunea...

Nu stiu despre ce implicare e vorba...?!?

Anonim spunea...

25 octombrie-Toamna iar... ne-ai intrebat daca vrem sa mai scrii.Dupa "articolul" de azi raspunsul este: nu.

Nour Mihail Ionescu spunea...

E, intrebarea nu era chiar pentru toata lumea... Si oricum raspunsul vine destul de tarziu.

Mugur Ionescu spunea...

Ioana, noi macar am fost la vot. si asta e implicare!